Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Jun 2024 15:06:42 +0300

Tere!

Lääne-Harju Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/04736 aadressile Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 
11390 Tallinn-Kloogaranna tee L16// 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna 
tee// Kalda tee 1// Laagritee// Lohusalu tee 6// Rannaroosi tee 7, Harju 
maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, Kalda tee 1// Lohusalu tee 6, 
Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, 11390 Tallinn-Kloogaranna 
tee L16// 11390 Tallinn-Rannamõisa-Kloogaranna tee// Kalda tee 1// 
Rannaroosi tee 7, Harju maakond, Lääne-Harju vald, Laulasmaa küla, Kalda tee 
1// Lohusalu tee 6 (Ühisveevärgi torustik, Kinnistu veetorustik, 
Ühiskanalisatsiooni torustik, Kinnistu reoveekanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame kooskõlastamiseks lähtuvalt 
ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktist 2

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27030570>  (menetlus nr: 
434463), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääne-Harju Vallavalitsus) või menetleja (JUHAN KULLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister